وبلاگ

خرید جکوزی خانگی

خرید جکوزی خانگی

جهت انتخاب و خرید جکوزی خانگی باید ابعاد نهایی آن را دقیقا بررسی فرمائید و از امکان نصب آن در داخل سرویس حمام خود مطمئن گردید. همچنین در هنگام نصب توسط نصاب معتبر شرکت به موضوع مهم آب بندی کامل لوله ها، اتصالات و فیتینگ ها در زمان نصب و اجرا در زیر وان جکوزی خود توجه فرمایید. بعد از خرید جکوزی خانگی از نصب نهایی هر کدام از این سیستم ها یا وان ها، ابتدا آنها را تست کنید تا از وجود هرگونه نشتی یا احتمال خرابی تجهیزات پرتاب آب در آن ها، آگاه شوید.
مدل های متنوع انواع وان جکوزی و سونای خانگی در صفحه هریک از این محصولات در سایت ساحل وان جهت بررسی شما عزیزان و انجام انتخاب مورد نظر قابل مشاهده است.
با خرید آسان وان جکوزی و سونای خانگی، در سایت مجموعه تخصصی ساحل وان، اطلاعات فنی ده ها مدل از وان جکوزی و سونای خانگی در ابعاد و مدل های متنوع، با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

قیمت وان جکوزی و سونای خانگی

قیمت وان جکوزی و سونای خانگی وابسته به فاکتورهایی مانند ابعاد، جنس، نوع شاسی، شیرآلات، نوع تیپ جکوزی ها (آپشن های مختلف که براساس تیپ جکوزی متغییر است)، همچنین برای سونا امکانات ماساژور، سیستم صوتی و روشنایی و… متفاوت می باشد. که شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین مدل را از میان ده ها مدل وان جکوزی و سونای خانگی در سایت مجموعه تخصصی ساحل وان، انتخاب و خرید نمایید.
لازم به ذکر است قیمت وان جکوزی و سونای خانگی ارائه شده در سایت مجموعه ساحل وان به روز بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است؛ به‌طوری که این قیمت‌ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت ساحل وان می‌باشد.

 

خرید جکوزی خانگی

جکوزی آپارتمانی

بطور کلی جکوزی های آپارتمانی به جکوزی هایی گفته می شود که صرفا جهت نصب در داخل آپارتمان تولید شده و تمامی آپشن های آن منطبق بر استفاده در محیط آپارتمان در نظر گرفته شده است.

شاسی در جکوزی آپارتمانی

جکوزی های آپارتمانی عموماً دارای شاسی نصب بوده و در جایگاه فیکس شده ای در محل نصب قرار نمیگیرند! شاسی یک فریم تهیه شده از استیل (صد در صد ضد آب) و جایگاه اصلی قرار گرفتن بدنه جکوزی روی آن می باشد.

عدم نیاز به تخریب و یا ساخت و ساز خاص

انواع جکوزی های آپارتمانی که در داخل سرویس نصب و اجرا می شوند عموماً مناسب ویلاها و یا منازل طبقه همکف می باشند. با تهیه یک جکوزی آپارتمانی شما دیگر نیازی به کندن فضای حمام جهت هر گونه تغییر اساسی در فضای حمام نخواهید داشت. زیرا شما توسط دو شلنگ یک و نیم متری با روکش فلزی اب سردو گرم مورد نیاز را به جکوزی آپارتمانی وارد و برق را به جکوزی خود متصل خواهید کرد.
جکوزی آپارتمانی به علت قرار گرفتن روی شاسی غیر فیکس به راحتی از جای خود جا به جا شده و تمام اجزاء زیرین آن نیز با باز کردن یک پانل بغل به راحتی قابل سرویس و یا تعمیرات احتمالی مورد نیاز است.

انواع وان جکوزی

این نوع محصول از نظر ظرفیت به دو نوع یک نفره (کوچک) و چند نفره (بزرگ) تقسیم می شود.

  1. یک نفره: این نوع از وان جکوزی، مثل وان حمام است که برای تامین فشار جت ها از یک پمپ استفاده می‌شود و بدنه آن که عموماً از جنس فایبر گلاس است در حمام یا اتاق خواب نصب می‌شود و آب داخل آن بعد از هر بار استفاده تخلیه می‌شود، همچنین برخی از آن ها برای گرم کردن آب مجهز به المنت حرارتی نیز هستند.
  2. چند نفره: این نوع وان جکوزی ها با توجه به ظرفیتشان دارای ابعاد متفاوتی نیز هستند. آب داخل وان به وسیله جت ها از اطراف با فشاری تعیین شده به داخل هدایت می‌شود.
  3. وان جکوزی چند نفره: این محصول جالب یکی از وسایل مهم در سرویس حمام است و از نظر زیبایی و کاربرد اهمیت زیادی دارد. انتخاب یک وان جکوزی چند نفره مناسب به فضای محل مورد استفاده، دکوراسیون محیط و سلیقه شما بستگی دارد. امروزه وان جکوزی چند نفره در مدل ها و سایزهای مختلف تولید می شوند و هر کدام جذابیت و کارایی مخصوص به خود را دارند. اگر در فکر خرید وان جکوزی چند نفره هستید، میتوانید از فروشگاه ما این محصول را خریداری نمایید.

مورد استفاده آن ها در محل‌های عمومی و ساختمان ها است. این جکوزی ها با همان شرایط دیوارهای استخر ساخته می‌شوند و جنس آن ها نیز از مصالح ساختمانی است. پمپ تصفیه این سیستم مثل استخر، آب را از کف می‌گیرد و بعد از گذراندن از صافی اولیه آن را به سمت صافی اصلی هدایت می‌کند.

مزایای وان جکوزی

این محصول باعث افزایش سلامت بدن شده که برخی از اثرات آن نیز شامل موارد زیر می باشد:

  • بهبود گردش خون
  • کم شدن درد عضلانی
  • آرامش بدن و… می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

منو اصلی