Jacuzzi-Suite

انواع وان جکوزی

انواع وان جکوزی

انواع مختلفی از این مدل جکوزی ها با کاربردهای متفاوت وجود دارند. قطعا در استخرهای بزرگ دیده اید که جکوزی ها در سایزهای بزرگ ساخته شده اند. این مدل از جکوزی ها تفاوت چندانی با وان های خانگی ندارند. جکوزی های خانگی همان کاربرد وان جکوزی بزرگ را دارند. تنها تفاوت آن ها در تعداد افرادی است که می توانند به طور همزمان از این وسیله استفاده کنند. تعداد افرادی که می توانند همزمان از جکوزی های خانگی استفاده کنند 1 تا 4 نفر می باشد، آن هم بسته به نوع وان جکوزی ها این تعداد متغیر خواهد بود.

چنانچه قصد خرید وان جکوزی دارید، شناخت انواع جکوزی ها باعث می شود انتخاب بهتری داشته باشید، در واقع بایستی بدانید که جکوزی ها بر اساس اندازه و گنجایش طبقه بندی می شوند، این دسته شامل جکوزی های یک نفره، دو نفره و چند نفره هستند.

عموما پمپ تصفیه جکوزی مشابه پمپ استخر است، بنابراین پیش از خرید حتما به گنجایش جکوزی توجه داشته باشید زیرا یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت آن است.

انواع  وان جکوزی خانگی

وان جکوزی خانگی یکی از پر فروش ترین محصولات ماست و از محبوبیت بالایی برخوردار است، اگر می خواهید برای خانه جکوزی تهیه کنید باید به نکات فراوانی توجه داشته باشید، اولین مورد توجه به نوع جکوزی خانگی است، همانطور که گفتیم این محصولات بر اساس ظرفیت گنجایش خود طبقه بندی می شوند و نوع خانگی جکوزی به دو صورت زیر وجود دارند:

وان جکوزی خانگی تک نفره

وان جکوزی های فروشگاه ساحل وان تک نفره هستند، همانطور که از نامش پیداست این جکوزی ها کاملا بهینه جهت استفاده خانگی شما ساخته شده اند، با توجه به رنگ و نوع طراحی می توانید جکوزی مناسب را جهت خانه خود انتخاب کنید و استفاده نمایید.

وان جکوزی خانگی دونفره

اما دسته دیگری از جکوزی ها تحت عنوان جکوزی دو نفره، مشابه استخر هستند و از پمپ های یک استخر واقعی برخوردارند، جکوزی های دو نفره نیز هم اکنون از فروشگاه ساحل وان قابل خریداری است.

ابعاد جکوزی خانگی ساحل وان

اگر بخواهید برای یک استخر یا سالن ورزشی وان بخرید مسلما دغدغه ی استفاده از جکوزی در اندازه و ابعاد بزرگ را نخواهید داشت داشت، زیرا جکوزی در اینگونه محیط ها فضای زیادی را اشغال نمی کند، اما برای جکوزی خانگی بسیار مهم است که ابعاد را بدانید تا بتوانید یک انتخاب صحیح داشته باشید ابعاد جکوزی های خانگی به شرح زیر هستند:

  • از لحاظ طول و عرض، ابعاد یک جکوزی خانگی تک نفره عموما مختلف است.
  • ابعاد یک جکوزی دونفره بسیار استاندارد و از لحاظ کاربردی مفید است.
  • در مورد جکوزی های ۴ نفره ابعاد کمی متغیر است در این مدل ها، جکوزی از ۱۸۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر طول برخوردار است و عرض آن بین ۱۷۰تا ۱۸۰ سانتی متر است.
  • بزرگترین ابعاد جکوزی ها را جکوزی ۶ نفره دارد، طول این جکوزی ها عموما ۲۰۰ سانتی متر و عرض آن بالغ بر ۱۷۰ سانتی متر است.

جکوزی شیک

خرید جکوزی خانگی مناسب

اما یکی از نکاتی که باید حتما هنگام خرید جکوزی مد نظر قرار بدهید این است که آیا جکوزی از ابعاد مناسبی برخوردار است و مناسب با محیط حمام خانه ی شما طراحی شده است یا نه؟

در این مواقع بهترین کار این است که مشخصات ابعاد وان را از طریق توضیحات محصول مطالعه کنید و سپس تخمین بزنید که جکوزی چه میزان از فضای حمام را اشغال می کند، همچنین طراحی جکوزی آیا با محیط حمام و خانه شما تطابق دارد فقط کافی است نگاهی به کاتالوگ ما بیندازید و جکوزی ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

وان جکوزی یا استخر، کدام انتخاب بهتری است

پاسخ به این سوال ارتباط مستقیمی با این مساله دارد که شما کدام را ترجیح می دهید؟

اگر طرفدار استفاده از جکوزی های انفرادی هستید می توانید نوع تک نفره را سفارش دهید، اما جکوزی یک نفره و دونفره تقریبا مشابه استخر است و ساختار یک استخر خانگی را دارد، اگر استفاده زیادی دارید و به فضای بیشتری جهت جابجایی یا استفاده چند نفره احتیاج دارید، مسلما استفاده از استخر شاید بهتر از جکوزی خانگی باشد، اما جکوزی های یک نفره باز هم فضایی در حد یک استخر را در اختیار شما قرار نمی دهند، پس می توانید با توجه به نیاز خود تصمیم بگیرید که کدام برای شما بهتر است.

فضای بیشتر با جکوزی دو نفره

اما اگر خانه بزرگی دارید و امکانات استفاده از یک جکوزی بزرگتر در حمام خانه شما فراهم شده است، استفاده از جکوزی های دو نفره می تواند انتخاب مناسبی باشد، زیرا فضای فعالیت شما افزایش پیدا می کند و حتی اگر تمایل داشته باشید می توانید کودک خود را به راحتی در اینگونه جکوزی های بزرگ شست و شو دهید، حجم بیشتری از آب گرم و ولرم شما را فرا می گیرد و این برای سلامتی شما و سایر اعضای خانواده کاملا مفید است.

مزایای خرید جکوزی

خرید وان جکوزی فقط یک انتخاب لوکس برای خانه شما نیست بلکه خرید جکوزی سلامت، آسایش و رفاه شما را تامین می کند در ادامه دلایلی را می خوانید مبنی بر اینکه چرا باید برای خانه خود جکوزی بخرید؟پاسخ این سوال به شرح زیر هست:

  1. وقتی درون جکوزی دراز می کشید، گردش آب گرم داخل وان باعث می شود خون در بدن شما آسان تر جریان پیدا کند و بدین صورت دمای بدن شما تنظیم می شود.
  2. وقتی به واسطه ی استفاده شما از جکوزی خون در بدن شما بهتر جریان داشته باشد، طبیعتا میزان اکسیژن بیشتری در خون شما جریان پیدا می کند و این بر روی بهبود سیستم تنفسی بدن شما اثر گذار است.
  3. استفاده ی منظم از جکوزی باکتری ها و عفونت های پوستی را از بین می برد و برای سلامت، شادابی و طراوت پوست شما فوق العاده مفید است.
  4. جکوزی با گرم نگه داشتن بدن شما، مسکن هر گونه آنفلونزا و سرماخوردگی است.
  5. جریان آب گرم باعث می شود، علاوه بر رفع خستگی از شر هر گونه گرفتگی عضلات نیز خلاص شوید، هر جکوزی مثل یک ماساژور قدرتمند عمل می کند.
  6. آب یعنی آرامش، یکی از فواید استفاده از جکوزی کاهش استرس و اضطراب زندگی روزمره است.
  7. چنانچه از عارضه هایی مثل کمر درد، درد پا یا سایر بیماری های ارتوپدی در رنج هستید، بهترین مسکن با خاصیت درمانی برای شما، استفاده از جکوزی است.

جکوزی زیبا

نصب وان جکوزی

اما نصب جکوزی بستگی به این دارد که جکوزی چه وضعیتی دارد؟برخی جکوزی ها پیش ساخته اند و برای نصب آن ها فقط کافی است که محیط مورد نظر را خالی کنید، فضای لازم برای اتصال شیر آب سرد و گرم را فراهم کنید، همچنین برای تخلیه آب فاضلاب جکوزی هم لوله ای در نظر بگیرید، اما در حالت دوم جکوزی پیش ساخته نیست و باید در محل نصب شود، هر کدام از این فرایند های نصب آسانی و سختی خاص خود، همچنین مزایا و معایبی دارد که کاملا به انتخاب شما بستگی دارد.

عوامل موثر در قیمت جکوزی خانگی

اما یکی از سوالات پر تکرار خریداران ساحل وان این است که نحوه قیمت گذاری جکوزی خانگی چگونه است؟این جکوزی ها بر چه اساسی قیمت گذاری می شوند؟ در ادامه با انواع عوامل مختلف قیمت گذاری جکوزی خانگی آشنا می شوید، این فاکتور ها به شرح زیر هستند:

  1. شرکت سازنده یا برند جکوزی
  2. بدنه جکوزی از چه جنسی است؟
  3. ظرفیت و ابعاد جکوزی
  4. جنس شاسی جکوزی
  5. امکانات جکوزی
  6. نوع موتور و تعداد موتورهای جکوزی
  7. برند ایرانی یا خارجی جکوزی
  8. ضمانت نامه و انواع خدمات پس از فروش

انواع جکوزی تک نفره خانگی موجود ساحل وان

ساحل وان عرضه کننده انواع جکوزی های خانگی در ابعاد و اندازه های مختلف است با کلیک بر روی دسته بندی جکوزی و مشاهده مدل های مختلف آن می توانید جکوزی مورد نظر خود را انتخاب نمایید، در ادامه با لیست جکوزی های موجود و امکانات برجسته ی آن می توانید آشنا شوید و مدل مورد نظر خود را می توانید انتخاب کنید:

یک جکوزی شیک و لوکس جهت استفاده در خانه که مجهز به امکاناتی مثل بالشتک برای زیر سر ،هنگام دراز کشیدن است، شیرهای آن با طراحی استیل بسیار چشم نوازند و برای استفاده در خانه بهترین انتخاب است.

مشابه جکوزی دارای طراحی با ظرافت و کاملا خیره کننده ای است، دارای تمام امکانات رفاهی مناسب یک جکوزی خانگی است و طراحی زیبا و مدرن این جکوزی ها جلای خاصی به محیط خانه شما می دهد.

این جکوزی دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است، لبه های این مدل بسیار قطور است و کار شما را برای قرار دادن شامپو یا گوشی و سایر لوازمی که احتیاج دارید هنگام دراز کشیدن در جکوزی در دسترس شما باشد آسان تر می کند.

وان جکوزی بابت طراحی های برجسته و ابعاد خاصش از محبوبیت فراوانی برخوردار است این مدل با طراحی متفاوت خود جلای خیره کننده ای به محیط حمام شما خواهد بخشید و همزمان از تمام امکانات یک جکوزی خوب بهره مند خواهید شد.

مدل فیروزه نه تنها از لحاظ ابعاد کاملا یکتا و منحصر به فرد است، بلکه انقلابی از لحاظ طراحی جکوزی است، اگر مساحت کافی برای نصب آن را دارید، استفاده از این مدل جکوزی کاملا توصیه می شود.

اما در جکوزی ارغوان جکوزی با یک تغییر عمده در جهت جکوزی مواجه می شوید، این دسته از جکوزی ها متمایل به سمت راست هستند و طراحی آن به گونه ای است که بتوانید از فضای داخلی جکوزی حداکثر استفاده را داشته باشید.

طراحی بیرونی برجسته، ابعاد مناسب و استفاده بهینه از محیط جکوزی جز ویژگی های بارز دیانا محسوب می شوند، از این رو جز محصولات محبوب و پر فروش فروشگاه ساحل وان به شمار می رود.

خرید جکوزی خانگی ارزان

تعجب نکنید، جکوزی خانگی را به قیمتی ارزان هم می توانید تهیه کنید، عمدتا جکوزی ها بر اساس تیپ بندی طبقه بندی می شوند و تیپ ۱ جکوزی های خانگی بسیار ساده هستند و امکانات حرفه ای به نسبت کمتری نسبت به سایر تیپ ها، برند یا مدل ها دارند، بنابراین خرید تیپ یک جکوزی خانگی انتخاب مقرون به صرفه ای است.

ابعاد جکوزی ارتباط نزدیکی با قیمت آن دارد، هر چه ابعاد جکوزی خانگی انتخابی شما، کوچکتر باشد، قیمت آن نیز کمتر می شود، پس جهت صرفه جویی در قیمت و همچنین از دست ندادن فضای حمام و سرویس بهداشتی می توانید از یک جکوزی بسیار کوچکتر استفاده نمایید.

برند بر روی قیمت جکوزی اثر مستقیم دارد، برندهای خارجی که وارداتی هستند، مسلما گرانتر از برندهای داخلی هستند، پس با انتخاب یک برند با قیمت مناسب، برندی که کیفیت را سرلوحه کار خودش قرار داده باشد، می توانید در هزینه ی جکوزی نیز صرفه جویی کنید.

سفارش جکوزی از ساحل وان

تمام جکوزی های فروشگاه ساحل وان دارای ۵ سال ضمانت نامه ی بدنه و ۲ سال ضمانت نامه قطعات هستند، بنابراین با خیالی کاملا آسوده همین امروز می توانید درخواست خرید خود را ثبت کنید، محصولات ما قابلیت ارسال به تمام نقاط کشور را دارند، قابلیت پرداخت امن جز نقاط قوت خرید از فروشگاه ساحل وان است، همچنین جهت مشاوره ی رایگان خرید، کارشناسان واحد فروش ما همیشه منتظر شما هستند تا درباره ی خرید انواع محصولات جکوزی خانگی به صورت رایگان، به شما مشاوره دهند، فقط کافی است با ما همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

منو اصلی